Reykjavik, we're coming! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Elise en Ruben - WaarBenJij.nu Reykjavik, we're coming! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Elise en Ruben - WaarBenJij.nu

Reykjavik, we're coming!

Blijf op de hoogte en volg Elise en Ruben

17 December 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Nog 18 dagen tot Ruben en ik in het vliegtuig zitten richting Reykjavik, IJsland! We hebben er zo veel zin!

Bijna zover, de laatste dingen regelen... wandelschoenen: check! jas: check! thermo-ondergoed: check!

We hebben een appartement op Njarðargata 29, 101 Reykjavik. Als het goed is, slaap- en woonkamer voor onszelf. De badkamer en keuken moeten we delen met één persoon. We hebben nog geen contact gehad met diegene, maar hij zou een rustige, oudere man zijn... verder veel studenten in het guesthouse. Erg benieuwd!

Nu nog druk met het afronden van onze zorgminor. Omdat wij zo vroeg al vertrekken (4 januari om precies te zijn!), hebben we drie weken minder de tijd om alle opdrachten op stage af te ronden. Hier zijn wij nu dus nog erg druk mee. Gelukkig hebben we nog twee weken kerstvakantie om alles tot een geheel te maken in ons dossier.

Wij beginnen 5 januari al op de universiteit van Reykjavik. We zijn er dus nog echt maar net voordat we beginnen, maar het is ook wel erg fijn om hier nog kerst en oud&nieuw te vieren met vrienden en familie.

To be continued!

• 20 December 2014 - 11:41

Désirée Cornielje:

Wat leuk een reisdagboek!! ;)

Dan kan iedereen volgens hoe het met jullie gaat.

Gr. Dees

• 28 December 2014 - 11:31

Anneke En Dick:

Elise , fijne.tijd, wij willen jou wel volgen. Hartelijke groet. Anneke en Dick.

• 28 December 2014 - 14:50

Hans En Rina:

Hallo Elise, fijne tijd daar in het koude noorden.

• 29 December 2014 - 10:04

Frans Bosman:

Hoi Elise,
    Heel veel plezier, we zullen je volgen, en tot over 5 maanden.
    Ps.Ik denk dat je daar ook wel kunt zingen...

• 02 Januari 2015 - 11:45

José Roeleveld:

Hoi Knappertjes, wens jullie nog een keer héééél veel plezier, en genieten hé 5 maanden is zo weer om, en zoals gezegd ga ik jullie zeker volgen !!!!! SUCCES xx

• 03 Januari 2015 - 14:45

Leo:

Goede reis en we wachten op jullie verhalen uit het hoge noorden

• 04 Januari 2015 - 11:57

Willem Kohlen:

hallo allebei

Ik hoop dat jullie een goede reis gerhad hebben.
    Heel veel plezier samen en ik zie de eerste indrukken van het eiland nog wel.
    Succes en tot horens
    groetjes de opa van bram!!!!!!

• 04 Januari 2015 - 22:03

Désirée:

Leuk om te skypen en erg makkelijk.
    Het ziet er mooi uit daar.
    Succes morgen op de universitieit.

xx Herman en Désirée